مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 12:152020-01-15ورزشي

فوتبال انتخابی المپیک| نیم‎ قرن حسرت؛ تیم ملی امید به المپیک نرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دو تیم چین و ایران در دیدار هفته سوم گروه C مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو از ساعت 13: - فوتبال انتخابی المپیک نیم‎ قرن حسرت؛ تیم ملی امید به المپیک نرفت تیم فوتبال امید ایران در آخرین دیدارش در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا مقابل چین به برتری رسید، اما از صعود به مرحله بعدی بازماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دو تیم چین و ایران در دیدار هفته سوم گروه C مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو از ساعت 13:45 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه تینسنولانون شهر سونگلا به مصاف هم رفتند که تیم ایران با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

امید نورافکن در دقیقه 87 و از روی نقطه پنالتی برای ایران گلزنی کرد.

در بازی همزمان نیز کره جنوبی 2 بر یک ازبکستان را شکست داد و با وجود اینکه ایران هم امتیاز با ازبکستان شد، اما به دلیل تفاضل گل در رتبه سوم قرار گرفت و نتوانست راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

ترکیب چین: چن وی، هوانگ ژنگیو، وی ژن، ژو چنجی، هوانگ کونگ، هو جینگ هانگ، ژو جونچن (63 - دوان لیو)، فنگ بوژوآن، تیان ژین (69 - چن بین بین)، دیلمورات مالانیاز و چن پو (89 - لیو روفان).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال انتخابی المپیک| نیم‎ قرن حسرت؛ تیم ملی امید به المپیک نرفت

فوتبال انتخابی المپیک| نیم‎ قرن حسرت؛ تیم ملی امید به المپیک نرفت